زخم خود را با فلفل سیاه 50 گرمی التیام بخشید

فلفل حاوی بیش از 200 جزء مختلف است. از نقطه نظر پزشکی، جالب ترین آلکالوئید پیپرین است. اثرات سلامتی متعددی به این ماده نسبت داده می شود.

حوزه های سنتی استفاده از سرماخوردگی و آنفولانزا گرفته تا مشکلات گوارشی و دیابت تا بیماری های روماتیسمی و درد عضلانی را شامل می شود.

مطالعات انسانی اخیر اثرات گوارشی، ضد دیابت، ضد سرطان و ضد آسم آن را از جمله نشان داده است. همچنین، از نظر علمی ثابت شده است که پیپرین باعث جذب مواد مغذی نیز می شود

اگر می خواهید از اثرات سلامتی فلفل سیاه 50 گرمی بهره مند شوید، البته می توانید طبق معمول ادویه را به غذای خود اضافه کنید. فلفل را نباید همزمان بپزید، بلکه فقط در انتها آن را به ظرف آماده اضافه کنید.

با این حال، اگر می خواهید از فلفل سیاه به طور خاص برای سرماخوردگی و بیماری استفاده کنید، می توانید از دوز بالاتر استفاده کنید. ش

فلفل سیاه 50 گرمی

یر طلایی که قبلا ذکر شد با محتوای فلفل بالا برای این کار ایده آل است.

همچنین می توانید فلفل تازه آسیاب شده را به چای خود اضافه کنید به عنوان مثال در ترکیب با زردچوبه تازه. فلفل وقتی با شیر داغ و عسل ترکیب شود برای سرماخوردگی نیز محبوب است.

به طور کلی فلفل سیاه بسیار بی خطر در نظر گرفته می شود. با این حال، هرگز نباید ادویه آسیاب شده را به صورت جداگانه مصرف کنید ، زیرا ذرات می توانند وارد ریه ها شده و آنها را به شدت تحریک کنند.

اگر از مشکلات حاد معده یا روده رنج می برید، باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید. همچنین باید از مصرف مقادیر زیاد فلفل سیاه در دوران بارداری و شیردهی خودداری کنید.

ما فلفل ادویه ای همه جانبه را عمدتاً از آشپزخانه می شناسیم، زیرا در درجه اول با قوت طعم آن مشخص می شود. اما نه تنها این فلفل سالم است و می تواند به کاهش و پیشگیری از انواع بیماری ها یا حتی به کاهش وزن کمک کند . به همین دلیل است که فلفل نیز بخشی جدایی ناپذیر از طب آیورودا است.