دیگر با شال و روسری درگهان نگران کارهای روزمره خود نباشید

با سردتر شدن هوا، اغلب چیزهایی وجود دارد که شما به دنبال یک غذای گرم زمستانی هستید. این روسری و صدا خفه کن مورد مد زمستانی است که از گردن ما محافظت می کند.

 امروز می خواهم در مورد این شال و روسری درگهان و صدا خفه کن ها در مورد چیزهای مختلفی صحبت کنم. روسری و صدا خفه کن انواع مختلفی دارد. آیا با انواع روسری و صدا خفه کن و نحوه شستن و نگهداری تک تک آنها آشنا می شویم؟

بسیاری از افراد از اصطلاحات روسری و صدا خفه کن استفاده می کنند بدون اینکه تفاوتی بین آنها قائل شوند. برای اکثر کره ای ها رایج است که وقتی در مورد صدا خفه کن صحبت می کنند، به پارچه ای از مواد بافتنی ضخیم فکر می کنند. 

از سوی دیگر، روسری ها به عنوان پارچه های نازک و نرم تلقی می شوند. اما گفته می شود که تنها در برخی از کشورهای آسیایی از جمله کره است که واژه خفه کن و روسری در معانی مختلف به کار می رود.

شال و روسری درگهان

آیا می دانید در غرب که این واژه ها را ابداع کرده اند، این گونه استفاده نمی شود؟ به طور کلی، در غرب، شال‌های ضخیم و بلند و پارچه‌های نازک که به صورت سبک استفاده می‌شوند، در مجموع به عنوان روسری شناخته می‌شوند. 

در کره، دو کلمه که به عنوان متفاوت شناخته می شوند، در واقع به طور جمعی به عنوان یک کلمه شناخته می شوند. این بدان معنا نیست که کلمه صدا خفه کن گم شده یا نادرست است. 

با این حال، یک تفاوت وجود دارد که کلمه صدا خفه کن که معمولاً استفاده می کنیم به خوبی استفاده نمی شود زیرا اکثر مردم در غرب آن را به عنوان هموفن با صدا خفه کن اتومبیل می شناسند. به همین دلیل اغلب غربی ها به جای صدا خفه کن، روسری ضخیم و گرم با ویژگی های جنس روسری را مانند «روسری پشمی» می نامند.

روسری ها را می توان با توجه به جنس، اندازه و شکل به انواع مختلفی دسته بندی کرد. به این دلیل که با توجه به روند دنیای مد، روسری های متنوعی ایجاد شده است که معمولاً با توجه به روند زمان، ویژگی های آن متفاوت است. 

به عنوان مثال، اگر روسری های بافتنی بلند و ضخیم تا چند سال پیش در زمستان مد بودند، به همین دلیل است که روسری های خز از خز طبیعی یا مصنوعی این روزها محبوبیت پیدا می کنند. و بسته به فصل، در مورد بهار و پاییز، هدف از مد به جای گرما قوی تر است، بنابراین روسری های کوتاه و سبک کوچک که فقط گردن را می پوشانند در ترند هستند.

با این حال، درست نیست که در انتخاب روسری فقط از این روند پیروی کنید. هنگام انتخاب روسری، مهم است که به رنگ آن توجه کنید. توصیه می شود بررسی کنید که آیا رنگ صورت شما با رنگ روسری مطابقت دارد یا خیر و سپس طرح و مواد را به ترتیب انتخاب کنید.

در مورد روسری که برای مد استفاده می شود، رنگ آن مهم است، اما اینکه چقدر گره خورده و شیک باشد نیز مهم است. اگر مبتدی هستید که قبلا از روسری استفاده نکرده اید، توصیه می شود ابتدا یک روسری از مواد نازک خریداری کنید که حجم زیادی ایجاد نمی کند و به راحتی گره می زند.