گردو محلی و راز پیر نشدن ملکه انگلیس

گردو یک میان وعده ترد عالی است، اما آیا می دانستید که فواید سلامتی شگفت انگیزی دارد؟

اگرچه گردو سرشار از چربی است، اما مدت هاست که به دلیل نوع خاصی از چربی که در آن وجود دارد، برای سلامت قلب و مغز مفید است.

ممکن است فکر کنید که چربی نمی تواند برای شما مفید باشد، اما همه چربی ها یکسان ساخته نمی شوند ! در حالی که انواع چربی های ناسالم وجود دارد که باید از آنها پرهیز کرد.

از جمله چربی ترانس و چربی اشباع شده  چربی های سالمی نیز وجود دارند که بدن شما به آنها نیاز دارد، به نام چربی های اشباع نشده و تک غیر اشباع.

گردو سرشار از چربی های اشباع نشده چندگانه است که از نظر شیمیایی به این معنی است که مولکول های چربی بیش از یک پیوند کربن غیراشباع در مولکول دارند که پیوند دوگانه نیز نامیده می شود.

چربی های غیراشباع چندگانه می توانند به کاهش سطح کلسترول LDL (کلسترول “بد”) در خون شما کمک کنند، که می تواند خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش دهد.

چربی‌های غیراشباع چندگانه نیز سرشار از اسیدهای چرب امگا 6 و امگا 3 هستند. اینها اسیدهای چرب ضروری هستند که بدن برای عملکرد مغز و رشد سلولی به آنها نیاز دارد.

بدن ما اسیدهای چرب ضروری تولید نمی کند، بنابراین مهم است که آنها را از منابع غذایی مانند گردو دریافت کنیم.

اگرچه گردو برای قلب شما مفید است و حاوی نوع سالم چربی است، اما همچنان کالری بالایی دارد، بنابراین مهم است که به اندازه وعده های توصیه شده پایبند باشید.

یک وعده گردو به اندازه یک توپ گلف یا مقداری است که می توانید در یک مشت کوچک بگنجانید.

اما خوشبختانه، راه های بسیار خوبی وجود دارد که می توانید یک وعده گردو را در رژیم غذایی خود بگنجانید. برای هر یک از گزینه های زیر می توانید از گردوی خام استفاده کنید یا سعی کنید آنها را برشته کنید تا طعم آن بهتر شود.

به سادگی گردوها را در فر 350 درجه فارنهایت به مدت 5 تا 10 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شوند بپزید.