کفش مجلسی عروس که در ایتالیا پر فروش شد

پنجه بسته رسمی ترین مدل کفش عروس است و اغلب یک انتخاب محبوب است زیرا پنجه اغلب قسمتی از کفش عروس است.

 انگشتان نوک تیز هنوز هم مد هستند، به خصوص برای عروسی های شبانه شیک، و پا را لاغرتر نشان می دهند. انگشتان گرد جلوه‌ای زیباتر و معمولی‌تر می‌دهند و باعث می‌شوند پا کوچک‌تر اما پهن‌تر به نظر برسد.

کفش مجلسی عروس پنجه باز یا صندل‌های بنددار، ظاهری سکسی می‌دهند و برای خانم‌های ریزه‌اندازه‌ای که به پاهای خود مطمئن هستند، عالی هستند.

 اگر کفش‌های نوک باز می‌پوشید، یک پدیکور خوب حیاتی است، زیرا پاهای شما در عکس‌های عروسی شما دیده می‌شود.

 کفش های پاشنه دار برای عروسی های شب و رسمی عالی هستند، در حالی که کفش های نوک باز می توانند برای عروسی های ساحلی یا باغچه مناسب باشند.

به عنوان یک مصالحه، کفش‌های دامپزشکی فقط نگاهی اجمالی به یک یا دو ناخن صیقلی دارند، اما پوشش و ساختار بیشتری را ارائه می‌دهند.

 انگشتان پا ظاهری کلاسیک را ارائه می دهند که برای عروسی های روزانه مناسب است، اما همچنان در شب عالی به نظر می رسد.

بسیاری از عروس‌ها کفش‌های پاشنه بلند را انتخاب می‌کنند تا به آن‌ها اعتماد به نفس و ظرافت بدهند، و کفش‌های پلتفرمی با زیره‌های روی هم یک انتخاب بسیار شیک در این فصل هستند.

اطمینان از اینکه می توانید با پاشنه پا راه بروید بسیار مهم است و داشتن یک جفت پمپ پشتیبان برای بعد از روز هرگز ایده بدی نیست. کفش‌های پاشنه بلند و سکوها با دامن‌های کوتاه‌تر بسیار مؤثر هستند زیرا ساق پا را دراز می‌کنند.

کفش‌های تخت عروس گزینه‌ای راحت هستند و برای عروس‌های قد بلندتر که نیازی به قد اضافه ندارند، مناسب هستند. صندل های تخت برای عروسی در باغ یا ساحل ایده آل هستند و با روند فعلی لباس های سبک الهه یونانی عالی به نظر می رسند. 

کفش‌های تخت معمولاً بهتر است با دامن‌های کامل پوشیده شوند، زیرا می‌توانند پاها را در دامن کوتاه بی‌حجم نشان دهند.

اگر به دنبال ترکیبی از قد و راحتی بیشتر هستید، به دنبال کفش عروس با پاشنه گوه باشید. اینها برای مراسم عروسی در روز عالی هستند و با هر شکلی مناسب هستند.

 از جلو و عقب مانند کفش های پاشنه بلند معمولی به نظر می رسند و بیشتر روز گوه را می توان زیر یک لباس بلند پنهان کرد.