مردی با اسپری بوگیر کفش دوش گرفت

اگر تا به حال احساس کرده‌اید که کفش‌هایتان بو می‌دهند، برای تازه و تمیز نگه داشتن کفش‌ها به بهترین مواد اسپری بوگیر کفش از بین‌برنده بو نیاز دارید.

بوی بد ناشی از باکتری هایی است که از کفش شما به عنوان محل پرورش استفاده می کنند و می تواند باعث خجالت شما شود و نه تنها شما بلکه اطرافیانتان را نیز آزار می دهد.

با این حال، از بین برنده بو با خنثی کردن بو و کنترل رطوبت، به تازگی و تمیزی کفش شما کمک می کند. شما می‌توانید از آن‌ها نه تنها در کفش‌ها، بلکه در مکان‌هایی مانند کمدها و کیف‌های باشگاه نیز استفاده کنید.

با این حال، انتخاب یکی می تواند یک کار دلهره آور باشد، با چندین گزینه برای انتخاب. بنابراین، ما گزینه‌هایی را فهرست کرده‌ایم که باید در نظر بگیرید تا کفش‌هایتان بوی خوبی از نو داشته باشید.

خوشبو کننده که با اسانس های علف لیمو، درخت چای، نعناع فلفلی و اکالیپتوس تزریق می شود. اسپری به از بین بردن نامطبوع ترین بوها کمک می کند. می توانید از آن در آشپزخانه، حمام و منازل نیز استفاده کنید.

این محصول ایمن و غیر سمی است. در اینجا یک بررسی صادقانه از محصول است.اگر بوی نامطبوع پا و کفش بدبو دارید، خوشبوکننده کفش انتخاب خوبی است.

از بین برنده بوی کفش فوری حاوی 12 اسانس و آنزیم است که بوی نامطبوع را از بین می برد. این شامل ترکیبی از نعناع، آویشن سفید، اکالیپتوس، درخت چای، میخک، سرکه سیب و ترنج با رایحه خاکی تازه و نعناع است.

این ویدیو به شما کمک می کند تا محصول را بهتر درک کنید.با بوی بد پا و کفش الیت اسپورتز خداحافظی کنید. می توان آن را روی انواع کفش اسپری کرد و دارای خواص ضد قارچی است که می تواند به تسکین پاهای ورزشکاران و آبرسانی پوست ترک خورده یا خشک کمک کند.

از بین برنده بو با روغن نعناع فلفلی، اسطوخودوس و درخت چای تزریق شده است تا کفش شما را برای ساعت‌ها بوی تازگی بدهد.