لباس نوزاد پسر که باعث افزایش هوش کودک شما می شود

اتاق رختکن یک کودک کوچک از یک زن معمولی گسترده تر است. انواع و اقسام لباس های نوزادی وجود دارد که برخی از آنها با ظاهری جالب و نام های جالبی هستند. اما چگونه آنها را بدست آورید؟

در بیشتر موارد، کودک بدن می پوشد. این نوعی لباس نوزاد پسر است که کودکان نوپا نمی توانند انجام دهند. این نام از انگلیسی گرفته شده و bodily به معنای بدنی است و این نوع چکمه های نوزاد تمام بدن را می پوشاند.

 بدن از قسمت فاق بسته می شود و ممکن است آستین های بلند یا کوتاه داشته باشد. گاهی اوقات بدنی با پرانتز دارند. کافتانیکی یکی دیگر از تاپ های کمد لباس است.

اگرچه مرتبط ترین آنها نیست، اما عمدتاً در زمستان بسیار مفید است. چنین ژاکتی را می توان با خیال راحت روی بدن آستین کوتاه کودک پوشید. قطعا سرد نیست.

لباس نوزاد پسر

یکی از لباس های مهم در کمد لباس نوزاد دلقک است. این نام بسیار مناسب است زیرا این عروسک دارای آستین و پاهایی با پاهای داخلی است. این لباس بیشتر به عنوان لباس خواب عمل می کند و پوشیدن آن بسیار راحت است و حتی یک مادر تازه کار نیز برای پوشیدن این لباس های کودک مشکل زیادی نخواهد داشت.

با این حال، توصیه نمی شود که استخوان گونه در تمام طول زیپ باز شود و روی سر قرار داده شود. زیرا پوشیدن چنین دلقک هایی می تواند یک شکست بزرگ باشد. یک لامپ عملکرد مشابه یک دلقک را انجام می دهد.

این نام از کجا آمده است، هیچ کس نمی داند. با این حال، این نوعی اندام است که با اضافه شدن شورت به تدریج وارد شده است. این ترکیب لباسی به نام لامپ ایجاد می کند که برای روزها و شب های گرم تابستان مناسب است.

Romper قبلاً فراموش شده است اما در لهستان به خوبی شناخته شده است. شلوارهایی با پاهای توکار که فقط به شانه‌های کودک ختم می‌شوند، اغلب با بریس محکم می‌شوند. این راه حل چندان مناسبی برای لباس پوشیدن کودک یا مادر نیست.

لیست لباس های نوزاد (دختر و پسر) باید شامل شلوارک و دمپایی باشد. همه می دانند که شورت یا شلوار چگونه است. نیم شلوار چیست؟ به عبارت ساده، اینها شلوارهایی با پاهای بسته هستند. این یک راه حل جالب است که استفاده از جوراب را به طور کامل حذف می کند.