فریم عینک طبی پورشه دیزاین رییس جمهور عراق به حراج گذاشته شد

راه های زیادی برای برچسب زدن به عینک و فریم عینک آفتابی وجود دارد. متداول‌ترین روش‌ها عبارتند از اچ کردن با لیزر، چاپ پد، فویل کردن داغ یا استفاده از برچسب‌های چسبنده که به‌طور محتاطانه روی سطوح داخلی قاب اعمال می‌شوند.

حکاکی لیزری بسیار دقیق است و از پرتو لیزر CNC برای سوزاندن سریع سطح عینک یا فریم عینک آفتابی استفاده می کند. این فرآیند را می توان روی استات یا فلز استفاده کرد و حتی می توان از آن برای علامت گذاری لنزها استفاده کرد.

چاپ پد یکی از متداول ترین روش های برچسب زدن روی عینک یا فریم عینک طبی پورشه دیزاین است. با استفاده از یک مهر لاستیکی خودکار، جوهر رنگی از صفحه ای به نام کلیشه منتقل می شود و روی قاب اعمال می شود.

سریع، دقیق و بسیار قابل تکرار است و برای حجم تولید کم تا زیاد مناسب است. تنها ایرادی که در این فرآیند وجود دارد، زمان سخت شدن جوهر برای تنظیم کامل آن است.

فریم عینک طبی پورشه دیزاین

فویل داغ شبیه به چاپ پد است اما در عوض از فویل فلزی و مهر فلزی گرم شده استفاده می‌کند. مهر با اعداد و ابعاد قاب حک شده است که سپس روی ورق فویل روی سطح قاب استات فشار داده می شود.

گاهی اوقات از برچسب های چسبنده برای علامت گذاری ابعاد عینک یا فریم عینک آفتابی استفاده می شود. در صورت وجود، برچسب/ها معمولاً در داخل یک شکاف قرار می گیرند تا آنها را با سطح قاب همسطح یا «همسطح» کند.

اگر در حال خرید آنلاین عینک هستید و مطمئن نیستید که به چه اندازه فریم نیاز دارید، یک روش خوب این است که به ابعاد فریم موجود خود اشاره کنید.

به یاد داشته باشید که ابعاد هر قاب همیشه بر حسب میلی متر نوشته می شود، به ترتیب عرض لنز، عرض پل و طول شقیقه.

معمول است که از اندازه منظم فریم عینک خارج شوید زیرا ممکن است به یک پل عریض یا طول معبد کوتاه نیاز داشته باشید. در این صورت، ممکن است برای اطمینان از تناسب راحت، به تنظیماتی در قاب خود نیاز داشته باشید.

از طرف دیگر، ممکن است بخواهید یک قاب سفارشی برای خود بسازید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، از اینکه سر زدید متشکرم.