شیرآلات سیتکو مدل 200

امروزه در کشور ما برند های مختلفی تولید کننده شیرآلات هستند و شیرآلات سیتکو مدل ۲۰۰ پر فروش ترین نوع آن ها می باشند که از طریق سایت های معتبر اینترنتی می توان این محصولات را مورد نقد و بررسی قرار داده و خرید آن ها را در کمترین بازه زمانی انجام داد. اجناس این برند به بازار های خارجی نیز راه پیدا کرده و از میزان فروش بالایی برخوردار هستنند.

شیرآلات سیتکو مدل 200

شیرآلات به انگلیسی

شیرآلات به انگلیسی وسایل در زبان های مختلف با کلمات دیگری نمایش داده می شوند و در زبان انگلیسی شیر آلات به tubing head معنا می شود. کارخانه های سازنده اقدام به تولید انواع محصولات بر اساس استاندارد های مختلف می کنند و بهترین کالا ها را در کشور توزیع می نمایند.

در تمامی کشور های جهان استفاده از شیرآلات ساختمانی گلپایگان اصلی بسیار مدنظر بوده و عرضه و تقاضای بازار برای آن ها بسیار زیاد است.

شیرآلات به صورت مجموعه ای در اختیار مصرف کننده ها قرار می گیرند، آن ها دارای شیر های اصلی هستند. در هنگام خرید آن ها به برند تولید کننده این محصولات دقت کنید و سعی کنید خرید را به برندی اختصاص دهید که در بین مصرف کننده ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد، هر چه شهرت آن ها بیشتر باشد، عرضه و تقاضای بازار برای محصولات بیشتر می شود.

خرید این محصولات در سایت های فروش داخلی و خارجی امکان پذیر بوده و بهترین محصولات با کمترین قیمت درب منزل تحویل داده می‌ شوند. برای این خرید ها کافی سفارش خود را در سایت ها ثبت کرده و کلیه اجناس را درب منزل تحویل گرفت.

یک دست شیرآلات

یک دست شیرآلات انواع مختلف شیرالات برای جریان آب مورد استفاده قرار می گیرند، آن ها طوری تنظیم می شوند و هر دو ترکیب آب گرم و سرد را با یکدیگر مورد استفاده قرار می دهند.همچنین قطع و وصل آن ها نیز بر عهده این شیرآلات می باشد و از نمای بیرونی نیز دارای زیبایی منحصر به فردی هستند. امروزه اولویت این محصولات بالا بوده و باعث صرفه جویی در مصرف آب می شوند.

شیرآلات ساختمانی شودر مختلف دارای مشخصات منحصر به فردی هستند و آن ها از آلیاژ های سرب و برنج تولید شده‌ اند و روکش این محصولات بسیار براق بوده و زیبایی‌ های ظاهری آن ها باعث جلب توجه مصرف کننده ها می شود. پس از مدتی سرب دچار خوردگی شده و زیان های دیگری را به بار می‌ آورد، اما استفاده از انواع شیرآلات بهتر است صورت نگیرد، زیرا باعث به خطر انداختن سلامتی انسان می شود.

بهتر است برای آشپزخانه از شیرآلات سربی استفاده نشود، زیرا دارای استاندارد نیستند و غیر بهداشتی می باشند. برای یک شیرآلات خوب قوانین و استاندارد های مختلفی باید مد نظر قرار بگیرد، بر طبق این استاندارد ها قسمت های فلزی شیرآلات باید از جنس برنج باشد و منجر به سلامتی شود. به جز قسمت دستگیره که احتیاجی نیست، سایر قسمت هایی که در تماس مستقیم با آب هستند باید از جنس برنج باشند.

برای روکش شیرآلات مختلف از مس، استیل، برنز، برنج و غیره استفاده می شود. بهترین و مهمترین آن ها استیل استنلس می باشد. آن ها در برابر پوسیدگی مقاومت بسیار زیادی دارند و به خاطر زیبایی ظاهری دچار لکه نمی شوند. زیبایی این محصولات از لحاظ گوناگون مورد تایید بوده و مس یا برنج به کار رفته در این محصولات آبکاری برنج و مس بوده و تمام این قطعات از این فلز ها تولید نشده اند. آن ها دارای رنگ زرد یا قرمز می باشند و برای ست کردن دکوراسیون منزل زیبا هستند.

تمامی این قطعاتی که به صورت شبانه روز با آب در تماس هستند، باید جنسی داشته باشند که دمای بالای آب را تحمل کنند و مقاومت آن ها بالا باشد و حین استفاده دچار خوردگی نشود. قطعات موجود در شیر باید از نوع اصلی بوده و با مقاومت بالایی انتخاب شوند. آن ها نباید سرب باشد و تغییری که در کیفیت، ظاهر، بو و عطر آن ها به وجود بیاید، آب آشامیدنی دیگر مناسب نمی باشد، همچنین ممکن است باکتری هایی در این محصولات رشد و پرورش یابد که برای سلامتی انسان مفید نیست.

بعد از فلز استفاده شده در انواع شیرآلات می‌ توان گفت که آبکاری نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث مقاومت بیشتر شیر ها می شود. هر چه آبیاری با کیفیت و بهتر صورت بگیرد، شیر ها دیرتر خراب و فرسوده می‌ شوند. برای آبکاری این محصولات از فلز و روکش استیل استفاده می کنند. در این آبیاری ضخامت نیکل و کروم در حد چند میکرون می باشد.

پکیج شیرآلات شامل شیر روشویی، دستشویی، ظرفشویی و شیر دوش حمام می باشد. هر برندی تمامی شیر ها را از یک طرح و رنگ تولید کرده و به فروش می رساند. این شیرآلات ممکن است به شکل ها و جنس های مختلفی در بازار توزیع شود که انتخاب آن ها با توجه به کیفیت محصول انجام می شود.

شیرآلات راسان دیجی کالا

شیرآلات راسان دیجی کالا فروشگاه ها و برندهای مختلفی در توزیع شیرآلات راسان کار می کنند و شیرآلات موجود در سایت دیجی کالا از بهترین انواع شیرآلات محسوب می‌ شود. در حالت کلی جنس آن ها از آلیاژ های برنج بوده و جز دسته بندی محصولات می باشد. برای پوشش دهی شیرآلات راسان از فلز کروم و نیکل استفاده می شود. آن ها دارای مکانیزم عمل به صورت فلکه بالارونده را دارا هستند. اگر کیفیت کالای خریداری شده در حد مطلوب نبود، می توان آن را عودت داده و تمامی وجه خود را پس گرفت، البته در این صورت باید پلمپ آن ها باز نشده باشد.

انواع مختلف شیرآلات طراحی و تولید می شوند، بعضی از آنوها لامپ های ال ای دی دارند که جنبه تزیینی داشته و با بیشتر شدن دمای آب رنگ چراغ ها عوض می شود. آن ها انرژی خود را به وسیله فشار آب به دست می آورند و به برق و باتری احتیاجی ندارد. این شیر ها دمای آب را نمایش می دهند و نوع استاندارد این شیر ها را به صورت کلاسیک، الکترونیکی( چشمی)، شیر پیسوار و غیره دسته بندی می شوند.

برند راسان یکی از برند های شناخته شده در کشور می باشد که برای اجناس خود قیمت مناسبی در نظر می‌ گیرد و این شیرآلات دارای استانداردهای بین المللی هستند و برای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. پک آن ها کامل بوده و می توان تمامی شیرآلات خود را از یک برند خریداری کرد. در این صورت قیمت ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

در انواع ساده و قدیمی این محصولات از واژه‌ هایی استفاده می‌ شود که باید تنظیم آب را انجام می‌ دادند و از نشت کردن این محصولات جلوگیری می‌ کردند، اما در نوع چشمی و پیشرفته ترین دستگاه ها از انواع سازه ها استفاده می شود. با انواع مختلف این محصولات می توان در مصرف آب صرفه جویی کرد. شیر های مختلف دارای جنس های متنوعی هستند، آن ها باعث قطع و وصل آب می شوند و دارای اشعه های مادون قرمز می باشند. سنسور موجود در این دستگاه ها آب را باز می‌ کند و هنگامی که دست را از آن دور کنیم بسته می شود.

این محصولات قابلیت استفاده از باتری و برق را دارا می باشند. جسم ثابت اگر در مقابل سنسور قرار بگیرد بعد از یک زمان مشخص آب قطع می شود. آن ها برای صفحه جویی در مصرف آب استفاده می‌ شوند. آن ها حدود ۵۰ درصد آب را صرفه جویی می کنند و می توان شیر های چشمی را برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. درون این دستگاه‌ ها اشعه مادون قرمز به کار رفته است که با نزدیک شدن اجسام به شیر آب آن‌ ها باز می‌ شوند و اگر این جسم دور شود، آب به صورت اتوماتیک بسته می شود.

هنگام لوله کشی قبل از رسیدن آب به شیر آلات، شیری قرار داده می‌ شود که در صورت خرابی و یا تعمیر شیر ها، این شیر بسته می شود و جریان آب را قطع می‌ کنند و از رسیدن آب به شیر جلوگیری می کند. در این صورت به راحتی می توان شیر آب را تعمیر کرده و یا آن را تعویض نمود. معمولاً به این شیر ها شیر پیسوار می‌ گویند. آن ها معمولاً از جنس برنج و یا آبکاری های کروم تولید شده اند، نوع پلاستیک فشرده آن ها نیز وجود دارد که به صورت فیلتر دار عرضه می‌ شوند و فیلتر آن ها از جنس استیل است. آن ها از وارد شدن اجسام زائد به داخل شیر ها جلوگیری می کنند.

شیرآلات نوید

شیرآلات نوید برند دیگری که به معرفی آن می‌ پردازیم برند نوید می باشد که شیرآلات ست را به بازار عرضه می کند. شیرآلات اهرمی موجود در از این برند دارای قابلیت های بسیار زیادی هستند و فشار بالای آب را تحمل می کنند. شیرهای آب به صورت شیر توالت، شیر روشویی، شیر حمام، شیر ظرفشویی دیواری، ظرفشویی شاوری می باشد. این ست کامل تمامی نیاز یک خانه را رفع می نمایند.

درگذشت تنها انواع شیر های کلاسیک در بازار وجود داشتند که دارای واشر بودند و عوض نکردن این واشر ها و یا خراب شدن آن ها باعث نشت دادن آب میشد، از این رو آن ها مناسب نبودند و کم کم با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف شیر های دیگر به بازار عرضه شد که به صورت اهرمی، چشمی، ساده و غیره می باشند و باعث صرفه جویی بیشتر در مصرف آب می شدند.

مدل ها و رنگ های مختلف این محصولات از آلیاژ های برنج و سرب تولید می‌ شدند، برای دسته های این محصولات که تماسی با آب ندارند، از سرب استفاده می شود و دیگر قسمت هایی که با آب در تماس بودند، از آلیاژ های برنج تولید می شدند، می‌ توان گفت که با این کار هزینه ها پایین تر می آید و به سود مصرف کننده ها است.

انواع شیر های آبی قدیمی فقط برای قطع و وصل کردن آب مناسب بودند و توانایی مخلوط کردن آب گرم و آب سرد را دارا نبودند. از این رو انواع شیر های مخلوط به بازار ارائه شده که برای حمام، ظرفشویی، روشویی و حتی دستشویی به کار برده می شوند. آن ها دارای توپی ها و مخروطی هایی هستند که سبب می شود با چرخاندن آن ها آب تولید ولرم برای مصارف مناسب گردد.

.

شیرآلات مهتاب

شیرآلات مهتاب جنس های مختلف به کار رفته در شیرآلات مهتاب با جنس برنج و زاماک هستند. به این صورت که برای دسته آن ها جنس زاماک و برای بدنه از آلیاژ برنج استفاده می شود. آن ها دارای شلنگ هستند و پوشش این محصولات با استفاده از کروم و نیکل صورت می گیرد.

برای تولید این محصولات قسمت های مختلفی مانند بدنه، دیسک و غیره وجود دارد، تمامی این محصولات باعث می شود که مدیریتی صحیح برای آب به وجود بیاید، خراب شدن هر قسمت از آن ها می تواند جبران پذیر باشد و با تعمیر کردن آن ها می توان دوباره از این شیر های آب استفاده کرد از این شیرها در محیط های مختلف مانند مراکز پزشکی، بیمارستان، هتل، رستوران ها، مساجد و غیره استفاده می شود.

انواع پدالی این محصولات بسیار راحت بوده و نیازی به استفاده از دست نیست. در این صورت بهداشت بهتر رعایت می گردد و آب سرد و آب گرم در پدال جمع شده و به راحتی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. برای این محصولات نیازی به تماس دست نیست. در نتیجه انواع بیماری ها اصلا به شخص سرایت نمی کند و انرژی هایی که برای بستن آب صرف می شود، از بین می رود. برای اماکن عمومی استفاده از شیر های پدالی بسیار مناسب می باشد.

دیگر انواع شیر های اهرمی طراحی و تولید می شوند. آن ها برای سینک ظرفشویی و روشویی و یا برای دستشویی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این شیر ها در نوع دیواری و ایستاده تولید می شوند که برای هر محیطی شیر مخصوص به خود را به کار می‌ برند. آن ها دارای کارتریج هستند و این محصولات به صورت سرامیکی و پلاستیکی موجود می باشد، نوع سرامیکی آن ها از کیفیت بیشتری برخوردار است.

شیرآلات نیکان

شیرآلات نیکان وزن و جنس شیر ها با همدیگر متفاوت می باشد و برند نیکان شیرآلاتی را با بدنه برنج و دسته هایی از جنس زاماک به بازار عرضه می کند. پوشش آن ها نیز از کروم و نیکل بوده و بسیار براق هستند و خروجی آب آن ها توسط شیلنگ های مختلف مدیریت می گردد و برای ظرفشویی دو عدد شیلنگ، برای روشویی دو شیلنگ و برای سرویس های بهداشتی دارای قالپاق لنگی، شیلنگ و غیره هستند. تمامی محصولاتی که توسط این برند تولید می شوند، کامل می باشند.

شیرآلات لاروس

شیرآلات لاروس همانطور که می دانید شیرالات لاروس یکی از بهترین برند ها در کشور می باشد. آن ها تمامی چهار شیر اصلی شامل شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر دستشویی و دوش حمام را در مجموعه خود دارا می باشند. قطعات به کار رفته در آن ها از نوع اصلی می باشد و دارای طول عمر بالایی هستند.

برای خرید شیر مورد نظر خود می توان از طریق فضای مجازی اقدام کرد. در این سایت ها کافی است، سفارش خود را ثبت نمایید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید و با حذف شدن واسطه ها از این بازار قیمت ها کاهش پیدا می کند.