شکار تلویزیون سامسونگ چینی در کویر لوت

 

پیشرفت آنها در پنج سال گذشته بی رحمانه بوده است. تلویزیون‌ها ستونی اساسی هستند که در طول این سال‌ها ما را همراهی می‌کنند.

به لطف کانال‌های موجود، که دقیقاً کیفیت بالایی دارند، زیرا برنامه‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای دارند، گزینه‌های شما را افزایش می‌دهند.

با تلویزیون سامسونگ چینی معروف افق های خود را در مقایسه با تلویزیون های استاندارد شناخته شده گسترش داده اند، از جمله امکان دسترسی به اینترنت و سایر گزینه ها.

یکی از چیزهایی که آن را جذاب می کند داشتن برنامه های خاصی است که می توان با آنها یک سرویس خاص را متصل کرد، به عنوان مثال تماشای Netflix، Prime Video و غیره.

با این آموزش می‌دانید که چگونه برنامه‌های غیررسمی را روی تلویزیون هوشمند سامسونگ نصب کنید که در برخی موارد APKS معروف را ارائه می‌کند، قابل دانلود از فروشگاه Play و خارج از آن.

تلویزیون‌های دارای Android TV به تدریج پیشرفت‌هایی را تجربه کرده‌اند که بدون شک سازگاری بالای برنامه‌ها را برجسته می‌کند.

امنیت بیش از همه نکته ای است که باید در نظر گرفت، اگر آنها قابل اعتماد نیستند، نصب را نپذیرید و اگر به طور کلی مجوزها هستند که امنیت شما را ناپایدار می کنند، کمتر. 

تلویزیون ها معمولاً تعداد زیادی برنامه در دسترس دارند، با وجود این، برخی از آنها برای استفاده از تلویزیون بسیار محدود هستند.

اگر می‌خواهید مواردی را بارگیری کنید، فروشگاه Play معمولاً بهترین گزینه است که در تلفن همراه موجود است، برخی از مدل‌های تلویزیون به یک فروشگاه سفارشی «بسیار محدود» دسترسی دارند.

درست است که از طرف دیگر هر چه کمتر بتوانیم همه چیز را نصب کنیم بهتر می شود، زیرا عملکردها به دلیل بار اضافی و حافظه رم قابل درک خواهند بود.

اولین چیز این است که بررسی کنید چگونه باید ابزارهایی را که می خواهید برای حذف عملکرد دانلود کنید، روی “تنظیمات” یا روی دکمه ای که با آن به دکمه ناوبری می رسید کلیک کنید.

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به‌صورت پراکسی قادر خواهند بود تلویزیون‌هایی را که در بازار ظاهر می‌شوند، از جمله Netflix، Amazon Prime، YouTube، Apple TV، Samsung TV Plus، DAZN، TikTok، HBO Max، Netflix و Disney+ را نصب کنند که مورد دوم توسط کوچکترین ترجیح داده می‌شود.