شخصی که خریدن مبل از اینترنت را با برنده شدن در لاتاری عوض نمی کند

وقتی به اولین آپارتمان خود نقل مبل راحتی 8 نفره مکان کردید، گرفتن مبل راحتی از یک دوست یا خارج از اینترنت احتمالاً مانند برنده شدن در لاتاری است. و آن مبل اولیه احتمالاً به شما خدمت کرده است.

با این حال، وقتی شروع به فکر کردن به مبلمان برای مدت طولانی می کنید، به یاد داشته باشید که مبل جدید یکی از سنگ بنای فضای زندگی شما خواهد بود.

اما مبل ها نیز اقلامی هستند کاپشن خلبانی اصل امریکا که قیمت بالایی دارند و اغلب به هزاران دلار می رسد. پس چگونه می توانید آن کاناپه خسته را با چیزی زیبا و راحت جایگزین کنید، بدون اینکه بودجه خود را کاهش دهید؟

کورتنی سمپلینر، طراح از پورت واشنگتن، نیویورک می گوید: اولین چیزی که باید تعیین کنید این است که برای چه کاری از مبل خود استفاده خواهید کرد. او می‌گوید: «در نظر بگیرید که این کار برای تماشای تلویزیون خانوادگی است یا بیشتر از یک نوع نوشیدنی. «آیا برای اینکه مبل راحتی باشد به آن نیاز دارید؟ چند نفر می‌خواهید بتوانید روی آن بنشینید؟»

مبل

او می‌گوید پاسخ‌های شما لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز به جستجوی شما کمک می‌کند و به شما در انتخاب جنبه‌هایی مانند سبک مبل و پارچه کمک می‌کند.

او می‌گوید، آنها همچنین به شما کمک می‌کنند تا تعیین کنید که آیا می‌توانید از پارچه‌ای ظریف و در عین حال با ارزش‌تر، مانند کتانی استفاده کنید، یا به پارچه‌ای پرفورمنس نیاز دارید که «با بچه‌ها و سگ‌ها و دست‌های چسبناک بایستد».

ما از چهار شرکت طراحی خواستیم شلوار مازراتی مشکی تا نکاتی را برای خرید یک مبل استاندارد با ظرفیت سه تا چهار نفر به اشتراک بگذارند. (یک مبل در مقیاس کوچک معمولاً 70 تا 80 اینچ طول دارد.

مبل های 81 تا 90 اینچ به بالا نیاز به ربع بزرگتری دارند.همچنین توصیه های آنها را برای مبل های خاص جویا شدیم. بودجه: حدود 1000 دلار در اینجا توصیه آنها – و انتخاب مبل آنها است.

  • منابع:
    1. How to find a great sofa for around $1,000
  • تبلیغات: 
    1. برنج بخورید ولی لاغر بمانید!
    2. برای اولین بار از عسل در ساخت سفینه های فضایی استفاده شد.
    3. بسیاری از مردم قدرت رنگ را دست کم می گیرند!
    4. دانشمندی که توانست با این روش بیماری ایدز را درمان کند!