سیب زمینی خلالی سرخ شده بهترین مکمل ورزشی

سیب زمینی سرخ کرده اغلب به عنوان ناسالم مورد انتقاد قرار می گیرد. اما به گفته اتحادیه تحقیقات و آموزش سیب زمینی، تحقیقات جدید نشان می دهد که این غذا فواید سلامتی دارد.

این سازمان می گوید: سیب زمینی خلالی سرخ شده، به عنوان بخشی از وعده های غذایی ترکیبی، سطح گلوکز و انسولین خون را در کودکان کاهش می دهد.

این به تحقیقات در دانشگاه تورنتو اشاره می‌کند که شامل دو مطالعه بود که مصرف غذا، کالری دریافتی، سطح گلوکز خون و انسولین را در کودکان 11 تا 13 ساله با وزن طبیعی ارزیابی کرد.

کودکان مقدار ثابتی گوشت و مقدار نامحدودی مصرف کردند. غذاهای جانبی کربوهیدرات، یا آب پز، پوره سیب زمینی، برنج، پاستا بر اساس اطلاعات آلیانس، سیب زمینی سرخ کرده یا سیب زمینی سرخ شده سرخ شده است.

«برخلاف تصور عمومی، بچه‌ها هنگام سرو سیب زمینی سرخ شده پرخوری نکردند. این مطالعه نشان داد که آنها کالری بیشتری با سیب زمینی سرخ شده سرخ شده در مقایسه با برنج، پاستا و سیب زمینی سرخ شده پخته مصرف نمی کردند.

اتحاد برای تحقیقات و آموزش سیب زمینی (APRE) خود را به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی معرفی می کند که 100 درصد به گسترش و ترجمه تحقیقات علمی به سیاست های مبتنی بر شواهد و ابتکارات آموزشی که نقش همه اشکال سیب زمینی را به رسمیت می شناسد اختصاص داده است. سبزیجات مغذی که سلامت را برای همه گروه های سنی ارتقا می دهد.

سیب زمینی سرخ کرده یک غذای جانبی محبوب در رستوران های فست فود، غذای همبرگر و در خانه ها در سراسر ایالات متحده است.

میان وعده شور را می توان از ابتدا با استفاده از سیب زمینی تازه و روغن و چاشنی انتخابی شما تهیه کرد، اما بسیاری از آشپزهای خانگی به جای آن از سیب زمینی سرخ شده یخ زده استفاده می کنند.

 سیب زمینی سرخ شده منجمد فرآوری شده تجاری ممکن است با مواد اضافی مانند نشاسته ذرت، آرد برنج و طعم دهنده های مصنوعی تهیه شود.

در حالی که سیب زمینی  ماده اولیه سیب زمینی سرخ شده – یک غذای کم کالری و کم چرب است، سیب زمینی سرخ کرده معمولاً دارای چربی، کالری و سدیم بالایی است.

 اگر آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید، هوشمندانه است که سیب زمینی سرخ کرده را در حد اعتدال مصرف کنید یا از روش پخت و پز استفاده کنید که محتوای چربی و سدیم آن را کاهش می دهد.