زغال اکتیو پرندگان با ضایعات بازیافتی درست شده است

منبع ارزشمندی از کلسیم و مواد معدنی برای پرندگان است. این زغال چوب طبیعی است که برای تنظیم هضم غذا برای همه پرندگان قفس استفاده می شود.

پرندگان برای هضم غذای خود به زغال اکتیو پرندگان نیاز دارند. به پرنده کمک می‌کند تا با مالیدن آن‌ها با انباشته شدن در سنگ زغال سنگی که می‌خورد، چیزی را که می‌خورد هضم کند.

خاک پرنده سموم مضر را در روده پرندگان جذب می کند و به آنها اجازه می دهد از طریق مدفوع به بیرون پرتاب شوند. خاک ارگانیک پرنده را می توان برای همه پرندگان و طیور استفاده کرد.

خاک ارگانیک پرندگان برای پرهای روشن تر، ساختار استخوانی قوی و فلور روده را تقویت می کند و از اسهال پرندگان پس از 3-4 هفته استفاده جلوگیری می کند.


پرندگان مانند انسان معده ندارند. هضم در قسمت های زراعی و سنگدان صورت می گیرد. قسمت سنگی دارای ساختاری فرورفته و بیرون زده است.

غذاها از طریق این فرورفتگی ها و برجستگی ها کاملا آسیاب می شوند. اما سنگدان برای انجام کامل وظیفه خود به سنگ های ریز نیاز دارد. برای این کار باید از ماسه پرنده استفاده شود.

مهم این است که این ماسه ها که بار دستگاه گوارش پرندگان را بر طرف می کند، مغذی باشند، هرچند غذا نیستند. به این ترتیب از یک طرف به هضم غذا کمک می کنند.

از طرف دیگر اطمینان حاصل می کنند که پرندگان ویتامین ها و مواد معدنی مفیدی برای بدن خود دریافت می کنند. پرندگانی که ویتامین ها و مواد معدنی لازم را مصرف می کنند ساختار اسکلتی و پرهای سالمی دارند.

این یک بلوک معدنی حیاتی برای همه پرندگان در قفس است و حاوی تمام مواد معدنی است که آنها را قادر می سازد زنده بمانند. این یک منبع معدنی 100٪ طبیعی است.

بلوک معدنی سلامت و شادابی را برای پرندگان به ارمغان می آورد. این ماده غذایی مکمل مهمی است که متابولیسم پرندگان را تنظیم می کند. این منبع غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و عناصر کمیاب است.

استخوان ماهی مرکب استخوان ماهی مرکب منبع بسیار بالایی از کلسیم است. یکی از مهم ترین مواد مراقبت از پرندگان است که باید در قفس نگهداری شود تا نیازهای کلسیم و مواد معدنی پرندگان ساکن در قفس را تامین کند. سنگ منقار