روغن کنجد فرابکر درنیکا موجب تصادف زنجیره ای در اتوبان شد

چندین مطالعه روی جوندگان، روغن کنجد فرابکر درنیکا را با بهبود آرتریت مرتبط دانسته اند.

در یک مطالعه 28 روزه، محققان این روغن را با دوزهای روزانه 0.5 میلی لیتر به ازای هر پوند (1 میلی لیتر به ازای هر کیلوگرم) وزن بدن به موش ها دادند.

موش‌ها نشانگرهای کاهش استرس اکسیداتیو و علائم آرتریت، مانند درد مفاصل را تجربه کردند.

اگرچه مطالعات حیوانی نشان داده است که روغن کنجد ممکن است آرتریت را تسکین دهد، تحقیقات در مورد انسان مورد نیاز است.

خلاصه روغن کنجد ممکن است علائم آرتریت را بهبود بخشد، اما تحقیقات در این زمان محدود به مطالعات حیوانی است.

ویتامین D این ویدئو را تماشا کنید تا با فواید ویتامین D، به علاوه اطلاعاتی در مورد مضرات، میزان نیاز و غذاهای غنی از ویتامین D آشنا شوید.

ممکن است به بهبود زخم ها و سوختگی ها کمک کند در حالی که روغن کنجد را می توان برای مزایای سلامتی مصرف کرد، همچنین ممکن است به صورت موضعی برای زخم ها و سوختگی ها استفاده شود.

روغن

ازن یک گاز طبیعی است که می توان از آن برای پزشکی استفاده کرد. استفاده بالینی آن به سال 1914 برمی گردد، زمانی که از آن برای درمان عفونت ها در طول جنگ جهانی اول استفاده شد.

روغن هایی که به آنها ازن اضافه شده است – معروف به روغن های ازن دار به صورت موضعی برای درمان بیماری های پوستی مختلف استفاده می شود.

در یک مطالعه موش، درمان موضعی با روغن کنجد ازن دار با سطوح بالاتر کلاژن در بافت زخم مرتبط بود. کلاژن یک پروتئین ساختاری است که برای بهبود زخم ضروری است.

مطالعات دیگر نشان داده اند که درمان موضعی با روغن کنجد زمان سوختگی و بهبود زخم را در موش کاهش می دهد، اگرچه تحقیقات انسانی در این زمینه وجود ندارد.

توانایی روغن در سرعت بخشیدن به بهبود زخم ها و سوختگی ها را می توان احتمالاً به خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن نسبت داد.

خلاصه روغن کنجد یک محصول طبیعی است که ممکن است به بهبود زخم ها و سوختگی ها کمک کند.