دمپایی مجلسی مشکی ملکه در تابوتش گذاشته شد

دمپایی نوعی کفش است، پاشنه آن کاملا خالی است، فقط جلوی آن سرپنجه دارد، بیشتر آنها صاف هستند و نیازی به بستن بند کفش نیست.

این ماده اغلب چرم، پلاستیک ، پارچه و غیره کاملاً سبک و نرم است. انواع دمپایی ها با توجه به موقعیت پوشیدن و هدف عملکرد متفاوت است.

به عنوان مثال دمپایی مجلسی مشکی از پارچه ساخته نمی شوند، بلکه پلاستیک هستند. این برای ضد آب و تمیز کردن آسان است. نوع انگشت پا نیز به طور خاص طراحی شده است. کشیدن.

اما از دمپایی های داخلی در فصل زمستان به منظور گرم نگه داشتن پارچه های کرکی می توان به جای پلاستیک استفاده کرد تا افراد بتوانند لذت بیشتری در اتاق نشیمن داشته باشند.

دمپایی مجلسی مشکی

همچنین دمپایی های ضد لغزش برای حمام کردن و دمپایی های ضد الکتریسیته ساکن که معمولاً در کارخانه های الکترونیک و کارگاه های بدون گرد و غبار استفاده می شوند وجود دارد.

معمولاً به سه برآمدگی اطلاق می شود که فقط از کفش یا پا عبور می کنند یا جهت کفش و پا موازی با کف پا است یا صفحه تقریبی که سطح داخلی کف پا در آن قرار دارد و همسطح است.
با خط امتداد محور ساق پا به این فرض که به کفش یا پا آسیبی نرسد.ورزش می تواند کفش و پا را از هم جدا کند، دمپایی در زندگی روزمره مردم بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. 
دمپایی در این دوره گاهی اوقات شامل صندل هایی است که در تابستان در خارج از خانه پوشیده می شود، که نسبت به آنهایی که در داخل خانه می پوشند متنوع تر و ظریف تر هستند.
دمپایی نیز عمیقاً با فرهنگ برخی مناطق خاص مرتبط است.در بسیاری از کشورهای آسیایی هنگام ورود به خانه دمپایی های داخلی باید تعویض شوند.همچنین دمپایی مخصوص حمام در توالت وجود دارد و معمولاً دمپایی میزبان و مهمان از هم متمایز می شود.