دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال در جلسه سران به عنوان پرفروش ترین محصول سال شناخته شد

پنجشنبه، 19 مه، روز ملی نوت بوک بود، بنابراین فکر کردم سرگرم کننده است که مجموعه ای از نوت بوک هایی را که حمل می کنیم به خانه ببرم و آنها را امتحان کنیم. 

مشتریان اغلب از من می‌پرسند که دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال مختلف ما چگونه قلم‌های فواره‌ای را مدیریت می‌کنند، اما از آنجایی که من شخصا تعداد کمی از آنها را آزمایش کرده بودم، نتوانستم پاسخ خوبی بدهم.

اول از همه، اگر از یک خودکار استفاده می‌کنید و آن را با کاغذهای فواره‌دار امتحان نکرده‌اید، فرصت را از دست داده‌اید. البته، هیچ کس نمی تواند همیشه از کاغذ مخصوص استفاده کند.

دفتر ۱۰۰ برگ سیمی نهال

جایی برای جوهرها و خودکارهایی وجود دارد که روی دفترچه های معمولی مدرسه یا هر کاغذی که نیاز دارید در محل کار استفاده کنید، به خوبی کار می کنند. ما همیشه انتخابی در مورد مقاله خود نداریم.

 اما در شرایطی که حق انتخاب دارید، کاغذ مناسب به اندازه قلم و جوهر مهم است و می تواند لذت نوشتن شما را به همان اندازه افزایش دهد.

نکات کلیدی که من هنگام انتخاب کاغذ برای خودکارهایم به دنبال آن هستم عبارتند از:

1) کاغذی می خواهم که در برابر پر شدن مقاوم باشد، بنابراین خطوط من زیبا و واضح به نظر می رسند.

2) کاغذی را دوست دارم که توانایی خودنمایی داشته باشد. کیفیت های زیبای جوهر من، مانند درخشندگی و سایه زدن.

عوامل دیگری که باید در نظر گرفته شوند آیا جوهر قلم فواره ای از کاغذ می گذرد؟ آیا جوهر به پشت کاغذ نشان داده می شود، بنابراین فقط می توانید از یک طرف آن استفاده کنید؟

آیا کاغذ شفاف تری را دوست دارید تا بتوانید چیزی را زیر آن ردیابی کنید یا از یک برگه راهنمای انتخابی خود استفاده کنید؟ در مورد وزن چطور؟ 

کاغذ نازک به شما اجازه می دهد صفحات زیادی را در یک نوت بوک داشته باشید، اما شاید شما ترجیح می دهید احساسی اساسی تر داشته باشید. آیا جوهر شما زمان زیادی طول می کشد تا روی کاغذ خشک شود و منجر به لکه شدن شود؟ 

یا احساس می کنید که زمان خشک شدن کندتر ارزش آن را دارد زیرا باعث درخشندگی بیشتر می شود؟ آیا کاغذ سفید روشن را برای نشان دادن رنگ های واقعی جوهر خود دوست دارید یا سایه عاج یا کرم ملایم تر را ترجیح می دهید که برای چشم راحت تر باشد؟ 

آیا کاغذ خود را خالی دوست دارید، یا به نوعی راهنما برای کمک به شما در نوشتن مستقیم؟