دزدان دریایی با دمپایی لاانگشتی پسرانه گنج دریای عمان را پیدا کردند

به کار بردن بهترین دمگایی فقط مربوط به این نیست که در خارج از خانه چه کفشی می‌پوشید، بلکه به دمپایی که در خانه می‌پوشید نیز مربوط می‌شود.

 سرمایه‌گذاری روی دمپایی لاانگشتی که برای کار یا بیرون از خانه می‌پوشید یک چیز است، اما سرمایه‌گذاری روی دمپایی که هرگز از جلوی خانه‌تان خارج نمی‌شوند چیز دیگری است. 

دمپایی لاانگشتی پسرانه برای مردان چه برای خودتان خرید کنید و چه برای یکی از عزیزانتان، یک هدیه ضروری و دلپذیر است. 

به هر حال، چه چیزی می‌تواند زوال‌تر از این باشد که با برخی از بهترین استایل‌های دنیا رفتار کنید و فقط آن‌ها را در خانه بپوشید تا هیچ‌کس جز خودتان لذت نبرد؟ این لوکس است.

اگر به‌دنبال بهترین دمپایی‌های این فصل هستید، سوراخ خرگوش عمیق است  از اسب‌های کار کلاسیک تمام آمریکایی تا هجوم‌های بی‌نظیر از بهترین مارک‌های لوکس اروپایی. 

در زیر، ما بازار را بررسی کرده ایم تا 15 مورد از بهترین دمپایی های موجود را پیدا کنیم. سبک‌های خیره‌کننده‌ای وجود دارد که با دست بافته شده از بهترین چرم ایتالیایی که با پول می‌توان خرید، و همچنین تعدادی از گزینه‌های قیچی مناسب برای دراز کشیدن در کنار آتش وجود دارد. 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک جفت را انتخاب کرده و روی آنها بکشید.

با یک جفت دمپایی که همین کار را انجام می دهد، به این مناسبت بروید. این دمپایی‌ها از یکی از پارچه‌های مورد علاقه شخصی تام فورد ساخته شده‌اند. مخمل غنی، تزئین شده با چرم، منگوله‌ها و سخت‌افزار با رنگ طلایی برس خورده است.

در اینجا دمپایی وجود دارد که انتظارات شما را در مورد ظاهر یک دمپایی تغییر می دهد. همه چیز در مورد کیفیت مواد با The Row است و این سبک نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

آنها از یک ترمه برس خورده مجلل ساخته شده اند که با درج های الاستیک مجهز شده است و شکلی منحصر به فرد را ایجاد می کند که در تمام مکان های مناسب راحت و در عین حال راحت است.