حنا هندی برای تاتو که با لمس پوست به بدن شک می دهد

از جعبه های لوازم آرایش مادربزرگ های ما گرفته تا کیت های زیبایی افراد مشهور، mehandi در همه جا حضور داشته است.

بدانید که چرا حنا هندی برای تاتو حتی امروز بسیار موفق است.حنا یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین مواد آرایشی در هند است. زنان در سراسر کشور قرن هاست که به موهای خود حنا می زنند.

اوایل که لوازم آرایشی خاصی برای مو در دسترس نبود، حنا تنها راه حل همه مشکلات بود. حنا علاوه بر رنگ کردن طبیعی مو، تقویت کننده و تغذیه کننده مو نیز شناخته شده است.

اوایل مادربزرگ های ما با خشک کردن برگ های آن پودر تهیه می کردند. سپس آن را برای مو در بسیاری از موارد استفاده شد. اکنون زنان مدرن هندی از پودر حنا استفاده می کنند تا از مزایای مشابهی برخوردار شوند. مهندی با افزودن لیمو و گاهی تخم مرغ هنوز برای هر مشکل مویی درمان دارد.

حنا حاوی مواد شیمیایی گیاهی قوی مانند تانن و فنولیک است. اینها به تحریک رشد فولیکول کمک می کنند. همچنین از ریزش مو جلوگیری کرده و پوست سر را سالم نگه دارید.

آنتی اکسیدان های موجود در آن مانند کاتچین ها، فلاونوئیدها، اسیدهای چرب ضروری بسیاری از خواص مفید برای سلامت مو ارائه می کنند.

حنا با خواص ضد قارچی، یک راه حل طبیعی عالی برای درمان شوره سر و سایر اختلالات میکروبی روی پوست سر است. شوره سر و سوزش مو با استفاده از حنا بلافاصله پایان می یابد. همچنین به شما خنکی می دهد.

حنا حاوی مقدار زیادی مواد معدنی از جمله پروتئین، آنتی اکسیدان ها و ویتامین E است که سلامت مو را افزایش می دهد. استفاده از حنا برای مو به مقابله با دو شاخه شدن و خشکی مو کمک می کند. جدای از این، برای سالم و قوی نگه داشتن موهای شما مفید است.

پوست سر شما به طور طبیعی به دلیل محیط خارجی یا سایر مشکلات سلامت داخلی چربی ترشح می کند که منجر به خارش مداوم و ریزش مو می شود. این مشکل را می توان با استفاده از حنا به مو برطرف کرد، زیرا تولید چربی را کنترل می کند.

حنا یک ماده گیاهی ارگانیک است که ذاتاً حاوی ترکیب رنگ آمیزی قهوه ای مایل به قرمز است و از این رو یک ماده رنگ کننده فوق العاده برای پوشاندن موهای خاکستری و پیر می باشد.