جلوگیری از شکستن سد و وجود سیل با پارچه کاپشن شمعی داکرون

در گذشته در مورد وجود مخمل برای پارچه کاپشن در قرون قبل اختلاف نظر وجود داشته است. Velvet در واقع از سال 2000 قبل از میلاد وجود داشته است. مصریان با استفاده از تکنیکی مشابه تکنیکی که امروزه در تولید مخمل استفاده می شود، مستندسازی شده اند.
در طول قرن‌ها از دوران قرون وسطی تا رنسانس تا خشم فلپر و هنوز هم امروزه مخمل مانند پارچه داکرون  به روش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در زمان‌های قبل، فقط خانواده سلطنتی و اشراف می‌توانستند لباس‌های مخملی داشته باشند.
به نخ های بیشتری برای ایجاد و تعدادی مرحله اضافی در فرآیند نیاز دارد که به هزینه لباس های مخملی می افزاید. همچنین مرسوم بود که مجموعه‌های تکمیلی نخ‌ها روی سطح پارچه قرار داده می‌شد تا جلوه‌ای را ایجاد کند که طرح را پیچیده و جالب می‌کند.
پارچه
همانطور که اشراف می دانستند و ما هنوز هم می توانیم ببینیم که برخی از غنی ترین رنگ ها را می توان هنگام رنگ کردن مخمل تولید کرد. تنها در این قرن است که مخمل برای توده ها مقرون به صرفه شده است. انقلاب صنعتی این شانس را برای افراد عادی به ارمغان آورد تا تجملاتی را تجربه کنند که قرن ها برای سلطنت و ثروتمندان محفوظ بود.
رایج ترین نوع مخمل و پارچه شمعی بافت ساده با پرزهای بریده شده است. این نرم است، در رنگ های عمیق و غنی می آید و معمولا در لباس های رسمی یا شب استفاده می شود. این نوع مخمل معمولا بین 16 تا 25 دلار در هر یارد فروخته می شود.
مخمل و پارچه جیر همچنین معمولاً در برنامه های طراحی داخلی از پرده ها تا اثاثه یا لوازم داخلی و بالش های برجسته استفاده می شود. نوع متداول اثاثه یا لوازم داخلی، مخمل برش خورده است که دارای طرحی است که از اطراف حلقه های برش نخورده شمع بریده شده است.
خرد کردن شمع مخملی می تواند دو نوع مخمل اضافی تولید کند، مخمل خرد شده و مخمل پان. مخمل خرد شده شامل پیچ خوردگی مکانیکی پارچه در هنگام خیس شدن است.
  • منابع:
    1. …The luxury, the indulgence that is velvet
  • تبلیغات: 
    1. با فلزات بازیافتی در خانه یک کسب و کار ایجاد کنید!
    2. پنجاه درصد مردم دنیا به دنبال خروج از کره زمین هستند!!
    3. رنگ لباس هایی که با پوشیدن آنها شما را لاغرتر می کند
    4. نقش میز اداری کارمندی مدرسه در خوانایی الگو گرافیکی