با کلاه ایمنی جی اس پی توده های مغزی را از بین ببرید

نگام انتخاب کلاه ایمنی باید به نکات زیادی توجه کرد. ویژگی های مختلف چه می کنند؟ تفاوت بین کلاه ایمنی و کلاه سخت چیست؟ 

ما متوجه شدیم که لیستی را با برخی از بهترین کلاه ایمنی جی اس پی موجود در بازار در حال حاضر تهیه می کنیم! و همچنین بینشی در مورد تفاوت‌هایی که انتظار دارید در کلاه ایمنی در مقابل کلاه سخت مشاهده کنید و ویژگی‌هایی که هنگام انتخاب کلاه ایمنی باید به آن توجه کنید، ارائه می‌دهد.

کارگاه ساختمانی از نظر خطرات برای کارگران خطرناک است. تصادفات غیرکشنده مربوط به ساخت و ساز تنها در ایالات متحده در سال 2020 به 174000 رسید.

علاوه بر این، جراحات مرگبار به کمی بیش از 1000 حادثه رسید که به طور قابل توجهی بیشتر از هر صنعت دیگری بود.

کلاه ایمنی جی اس پی

در نتیجه، ایمنی یک اولویت اصلی برای هر کسی است که در صنعت ساخت و ساز کار می کند. شما باید از محافظت مناسب برای خود یا کارگران خود اطمینان حاصل کنید تا از جان آنها محافظت کنید.

با این حال، همه کلاه ایمنی ساختمانی قادر به محافظت از سر شما نیستند. شما باید به دنبال محصولی مطمئن باشید که با استانداردهای ایمنی سفت و سخت مطابقت داشته باشد و دارای ویژگی های پیشرفته باشد.

 به عنوان مثال، برخی از کلاه‌های ایمنی دارای برندهای Koroyd، MIPS، twICEme® یا سایر مواد هستند که می‌توانند در صورت وقوع تصادف کمک کنند.

کار پیدا کردن بهترین کلاه ایمنی ساختمانی ممکن است به دلیل در دسترس بودن بی پایان برندها، چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

 بنابراین، ما آنچه را که فکر می کنیم برخی از بهترین کلاه ایمنی ساخت و ساز برای سال 2022 هستند، به صورت دستی انتخاب کرده ایم.کلاه ایمنی با کلاه ایمنی یکسان نیست.

کلاه ایمنی برای مقاومت و تحمل بیشتر از کلاه کلاهی ساخته شده است. همچنین قرار است برای مدت طولانی استفاده شود. اغلب اوقات برای استفاده شخصی در نظر گرفته شده است. یعنی بین کارمندان به اشتراک گذاشته نمی شود.