با فرش 9 متری تافته وام ازدواج بدون ضامن بگیرید

یک فرش با طراحی خوب مکملی عالی برای دکور در هر فضایی است. فرش هایی که زیبایی و شکل جدیدی به دکوراسیون می بخشد.

با رنگ های پر جنب و جوش، الگوهای منحصر به فرد و طرح های جذاب، جایگزین های زیادی دارد. فرش‌های مورد استفاده در زمینه‌هایی مانند زندگی، زندگی خانوادگی، مراکز تفریحی، فرش‌های هتلی، فرش‌های نوع خانگی، فرش‌های اداری به منطقه‌ای که در آن واقع شده‌اند ارزش می‌افزایند و مناطق استفاده را رنگ می‌کنند.

در این مطلب که برای گران ترین فرش 9 متری تافته دنیا گردآوری کرده ایم، فرش هایی در رنگ ها و نقش های مختلف وجود دارد.

مانند هر محصولی، در فرش نیز محصولاتی با قیمت بالا وجود دارد. فرش هایی با ویژگی های مختلف و عنوان گران ترین فرش جهان را در مورد بسیاری از سوالات مانند قیمت فرش دیوار به دیوار، قیمت فرش دستبافت گردآوری کرده ایم.

فرش 9 متری تافته

اگرچه تعداد بسیار کمی از گران ترین فرش های جهان وجود دارد ، اما ما با مجموعه های خاص خود فرش هایی با کیفیت با مقرون به صرفه ترین قیمت را به شما پیشنهاد می کنیم.

این فرش توسط یک بانکدار برزیلی و همسرش خریداری شده است که در فهرست فوربس به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد جهان در سال 2013 ثبت شده است.

به قیمت 2032 میلیون دلار فروخته شد. علاوه بر این، فرش دستباف صفوی که در اواخر قرن شانزدهم ساخته شد، یکی از گران‌ترین فرش‌های تاریخ است.

این فرش قفقازی شرقی اوایل قرن نوزدهم با مدالیون در مرکز آن سال‌ها در موزه هنر فیلادلفیا بوده است. این فرش که بعداً به مالکیت رابرت مونتگومرت اسکات درآمد، در سال 2007 به حراج گذاشته شد. همچنین در مجموع 341625 دلار برای فرش فروخته شده پرداخت شده است.

به گزارش گاردین، قالیچه شرقی با دستکاری استادانه از قرن شانزدهم. “غارت شده توسط نازی ها در خانه خانواده روچیلد در اتریش در طول جنگ جهانی دوم” از آیسا شمال غربی.

این فرش بزرگ، بیش از 20 متر طول، 400000 دلار تخمین زده می شود. اما شیخ الثانی قطر آن را به قیمت 2.4 میلیون دلار خریداری کرد.