با دفتر سیمی کوچک دندان های خود را سیم کشی کنید

آیا به معنای رویاهای خود علاقه دارید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید چگونه رویای شفاف را ببینید؟ سپس یک دفتر خاطرات رویایی ضروری است! یک دفتر یادداشت در کنار تخت خود داشته باشید و ماجراهای شبانه خود را هنگام بیدار شدن یادداشت کنید.

اگر دفتر سیمی کوچک خالی و بدون خط یا شبکه دارید، این یک کاندیدای عالی برای یک کتاب طراحی است! برای ابله کردن یا یادداشت کردن ایده های خشن خود به کاغذ فانتزی نیاز ندارید.

برخی از افراد ترجیح می دهند فعالیت های روزانه خود را به صورت شخصی ثبت کنند و یک دفترچه یادداشت خالی برای این کار مناسب است. چند جمله در مورد کارهایی که هر روز انجام می دهید بنویسید چه کسی را دیدید، چه خوردید، روی چه چیزی کار کردید، و غیره.

به حروف دستی علاقه دارید؟ می دانید که برای پیشرفت باید تمرین کنید، پس چرا از یکی از دفترچه های خالی خود استفاده نکنید؟ Tombows یا Faber-Castels خود را بیرون بکشید و تمرین کنید.

دفتر سیمی کوچک

وقتی برای خودتان کار می کنید یا به سادگی می خواهید برنامه خود را بهتر پیگیری کنید، ردیاب زمان یک ابزار فوق العاده است. یک دفترچه یادداشت در کنار میز خود نگه دارید و به سادگی زمان تعویض کار را یادداشت کنید تا بتوانید بعداً میزان مصرف زمان خود را مرور کنید.

اگر اهل تعلل هستید، این ممکن است فقط روشی باشد که به شما کمک می کند ببینید کجا گیر کرده اید تا بتوانید اصلاح کنید. راه‌اندازی آن بسیار آسان است، اما همیشه می‌توانید با  برچسب‌های ردیاب زمان کمی سرگرمی و استعداد به آن اضافه کنید!

برنامه ریزی برای مهمانی ها می تواند سرگرم کننده یا استرس زا باشد. تمام اردک های خود را با اختصاص یک دفترچه خالی منحصرا به برنامه ریزی خود در یک ردیف نگه دارید!

مخصوصاً اگر نامزد هستید و در حال برنامه ریزی برای عروسی خود هستید، بسیار مفید است. یک مجله می تواند محل مرکزی همه نمونه های رنگی، قرار ملاقات ها، لیست های پخش موسیقی، اطلاعات رجیستری و موارد دیگر باشد تا سرتان را گم نکنید.

آیا تا به حال در مورد تابلوی ویژن چیزی شنیده اید؟ تصور کنید، اما در یک مجله! وحشیانه ترین فانتزی خود را از بهترین زندگی خود بنویسید. تصاویر را از مجلات جدا کنید، تصاویر خود را بچسبانید و اجازه دهید بدون محدودیت رویاپردازی کنید. ن

می دانید این پروژه سرگرم کننده را از کجا شروع کنید؟ این تمرین را برای صفحه یک امتحان کنید!

اگر شما هر نوع بیماری پزشکی یا روانی دارید، نگه داشتن گزارش سلامت ممکن است مورد علاقه جدید شما باشد. شما می توانید تمام علائم، محرک ها، داروها و هر اطلاعات دیگری را که به وضعیت شما مرتبط است ردیابی کنید.

به این ترتیب می توانید الگوهای فراگیر را ببینید و وضعیت خود را بهتر مدیریت کنید! و یک امتیاز اضافی این است که می توانید گزارش سلامت خود را با پزشک خود در میان بگذارید و گفتگوی بهتری در مورد گام های رو به جلو داشته باشید.